tiistai 13. joulukuuta 2016

273# Luukku 13

Faktat minusta!

Nyt näemme 30 faktaa minusta itsestäni! Ready? Let's go!

1. Anime on enemmän tai vähemmän osa elämääni.
2. Suosikki animeja ovat mm. AOT, Parasyte, Future Diary jne.
3. Olen hitaasti syttyvä ns. ujo piimä.
4. Musiikki on minulle melkeinpä kaikki kaikessa.
5. Harrastan virtuaalitalleilua ravihevosten, että ratsujen parissa.
6. Piirrän ja valokuvaan mielelläni.
7. Minun on erittäin vaikea sanoa kiitos ja anteeksi.
8. Ahdistun herkästi eri tilanteissa ihmisten kanssa.
9. Harrastan myös ratsastusta ja minulla on vuokrahevonen.
10. Rakastan mennä oikeilla hevosilla maastossa ja ottaa siitä ilon irti.
11. Suosikki koirarotuni on welsh corgi (yllätys yllätys..)
12. Pelaan Horse Eden Eventing -peliä vain ''värien jalotuksen'' vuoksi.
13. Olen kiinnostunut hevosten värigenetiikasta ja väreistä ylipäätään.
14. Osaan hevostenvärit niin englanniksi kuin suomeksikin.
15. Keppihevosten teko jää aina jumittamaan harjaan.
16. Olen tehnyt arviolta reippaasti alle 20 keppihevosta.
17. Mitä erikoisemman värinen hevonen sen parempi.
18. Inhoan keksiä keppihevosille nimiä.
19. En ole koskaan kilpaillut valmiiksi suunniteltua kür-ohjelmaa.
20. Koodaan ja teen ulkoasuja enemmän kuin mielelläni.
21. Olen suhteellisen hyvä koulussa.
22. Jatko-opintona olen suunnitellut lukiota ja sieltä yliopistoa.
23. Rakastan hyviä meemejä.
24. En ole koko yläasteen aikana ottanut kuvaamataitoa, sillä inhoan opettajaamme.
25. Inhoan maalaamista.
26. Pidän erikoisista kuolaimista ja varusteista.
27. Minulla on hevosten varusteiden suhteen pehmustefetissi.
28. Haluaisin kaikkia hienoja varusteita keppihevosilleni, mutta olen laiska tekemään niitä.
29. Pidän myös kirjoittamisesta, mutta olen jälleen laiska.
30. Haluaisin kovasti uusia hevosia aina vaan.