lauantai 26. huhtikuuta 2014

78# Voiko joku kaatua näin?

Kyllä ja se olen minä!

Joo-o. Siis Sanni ystävällisesti kuvasi minua (valmennuksessa jota hän piti) ja heti kun oli saanut kameran päälle niin kävi näin! Siis mikä VOIMA kameralla onkaan!... Naurakaa pois ;D

Sanni kyllä nautti hetkestä täysillä! Sanni kaakatti siellä ihan täysillä ja nauraa AINA kun katsoo videon.. Sanni nauroi niin paljon että melkein kusi housuunsa!

Alkuperäisissä äänissä keskustelu kuulosti seuraavalta kaatumisen jälkeen, kun olin jo maassa:

Minä: ''Saiks sä sen videolle?''

Sanni: ''Sahahain!'' *repeäminen*

Sanni: *kauheaa räkätystä/naurua*

Minä: ''Ei vittu!'' *repeäminen*

Ja loppujen lopuksi sanni nauroi seuraavat viisi minuuttia :'D Siinä oli kyllä historiallinen hetki.. xD


Ja näin lopuksi vielä se hidastettu video :D Kiitos Sannille materiaalista! Videota ei saa käyttää missään epäonnistumis videossa/vastaavassa! Koska kuvaajalle kunnia.

Muut FAIL jutut löydät alla olevasta videosta! Jopa ylemmän nopeampana :)