sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

232# Moti matalalla

Treenaa, treenaa, treena.. en treenaakkaan

Hei. Nyt on tullut taajempaa postausta, kun on ollut jotain postattavaakin. Kuitenkin viimea-aikoin on ollut aika heikkoa tämä treenaus. Perjantaina piti olla kisat, jotka peruutin sateen vuoksi (joka loppuikin kisoiksi, mutta en enää lähtenyt kisaamaan) Siihenkään en juuri treenannut, vaan olisihin lähtenyt tyhjän päältä myös kür-luokkaan, jossa itsellä oli vaan musiikki valittuna. Jokatapauksessa minulle olisi ainakin toistaiseksi kisoja tulossa luultavasti muutama tässä kesän aikana. Kuitenkin treenausmotini on enemmän sellaisella hömppäilytasolla. Mistä saisi treenausintoa?

Jokatapauksessa eilen ratsastin Fredin ja kokeilin herralle uusia suitsia, jotka ovat alunperin tehty Franssille, mutta lopuksi annoin ne Ecolle ja testasin niitä Fredillä. Nämä ovat sen verran kivat suitset, että en oikein tiedä kenellä näitä pitäisi käyttää!

Katso vaihtoehtoisesti YouTubesta*.

En tiedä miksi tämä minun kamerani tai videonmuokkaus ohjelmani vi****** minulle, mutta olen todella turhautunut. Olen kokeillut eri muotoja, 1080 laadun säilyttämiseksi, mutta mikään ei auta. Olen turhautunut enkä jaksa tapella tämän kanssa enää. Laatu on kamerassa HD, sekä koneelle ladattaessa. EN tiedä mistä ongelma johtuu. Jos jollakin on ideoita, niin laittakoot viestiä, siitä olisi suuri apu! Ohjelmana käytän Windowsin elokuvatyökalua.