maanantai 6. kesäkuuta 2016

231# Uunituore unelma

Unelmista jos puhutaan niin..


Tämä se ehdottomasti on. Olen pitkään haaveillut tilaushevosta tai alunperinkään hevosta Vermillonilta. Instagramin puolella olen kerinnyt jo ehkuttaa moneen otteeseen tästä supersuloisesta buttermilk- värisestä tammasta. Buttermilk on tosiaan vain englanninkielinen termi hyvin vaalealle ruunivoikolle kuten Bitte. Tamma saikin nimekseen VE Charmant Buttermilch ja kutsutaan ihan Bitte. Tamma on Luxemburginpuoliverinen, joten saksalainen nimi sopii oikein hyvin teemaan meilkein saksalaisenrodun kanssa. Jokatapauksessa voitte siis päätellä, että minulle kävi oikea tuuri päästä Vermillonin tilausjonoon, vieläpä yhden perumisen kautta. Huhhuh. Kuvat © Vermillon 2016.








Olen kerinnyt jopa ratsastamaan Bitellä useampaan otteeseen, sillä tamma on ollut minun luonani nyt ainakin vajaan viikon. Tamma on ehkä turhan hätiköivä ja tasapainoton nuori, mutta oikein sujuva, kiltti, yritteliäs ja yhteistyöhaluinen tamma kuitenkin on. Loistava lisä siis talliin. Tässä jopa pientä videota, jonka kerkesin kuvaamaan joku päivä, kun ratsastin Bitellä toista tai kolmatta kertaa.


Katso vaihtoehtoisesti YouTubesta.

Pahoittelen jälleen laatua. Yritän selvittää mitä teen jälleen väärin.