keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

295# Maastoilun iloa

Jos se kesäkin tulisi..

Kesää ei näy ja lunta tiippuu taivaalta vähän väliä. Illallakin pakastaa ja minun turhautumiseni on huipussaan, mutta onneksi ulkona pärjää ainakin osan päivästä kun ollaan muutaman asteen plussan puolella. Kylmä ei tunnu loppuvan ja helleet ovat kaukana näköpiiristä. Olisipa kesä! Epäonneakin on ollut matkassa sillä viime keskiviikkona olin liikenneonnettomuudessa, jossa auto ajoi minua päin kun olin pyörällä menossa kouluun. Pahempaa ei sattunut, mutta ollut lihakset sen verran kipeinä ja jaloissa sen verrna komeat mustelmat, että SM-kisoihin treenaaminen ei ole tullut kysymykseenkään.

Olin tänään hieman maastoilemassa ja muutenkin kuvaamassa Bitteä ja Kakea sillä kuvien puute on ollut huipusaan viimeisten viikkojen aikana. Eipä tässä muuta. Nauttikaa kuvista jotka onnistuivat retken aikana! Ikävikseni huomasin tosi monen kuvan olleen menneen pilalle huonon valotuksen takia.









Nähdään taas pian!