keskiviikko 3. elokuuta 2016

241# HaVa Cup 3.8.

B-tiimi kisaamassa!

Hellurei. Olin siis HaVa Cupissa (3.8.) kisaamassa Biitillä ja Bittellä. Starttailin muutaman esteluokan, maastoesteet, kürin ja näyttelyt. Kisat olivat oikein mukavat, mutta kun kesto hieman venyi niin joillakin jäi luokkia välistä, että hieman kisaajien jäntevyyttä kokeiltiin. Eli toisin sanoen kisoissa vierähti kevyesti viisi ja puolituntia, joiden jälkeen itse olin ainakin ihan poikki! Sijoituksia rapsahti mukaan muutama. Meille tuli Biitin kanssa 2. sija (puomi-ristikko tyyli) ja 3. sija (40-50cm aika) esteluokista. Maastoesteissä ei sijoituttu, mutta hauska rata oli! Bitten kanssa taas nappattiin kürista voitto ja näyttelyistä 2. sija. Kuvia itsestään voi taas kysellä sähköpostissa kht.speedlimit02@gmail.com. Ja kyllä minulla on tuo paita väärinpäin naurakee pois. En tajunnut sitä ennen kuin menin kotiin. Olin vähän vaikeana haha. Tosiaan myös Sanni kisasi Franssilla ;)






Tämä kuva oli ihan pakko laittaa, kun minua salakuvattiin :'D





Yksi suosikki kuvistani kür ohjelmastamme Biten kanssa ;)




Kiitos kivoista kisoista ja nähdään taas pian!