keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

207# Miksei nyt innosta?

En keksi edes otsikkoa teille..

Heippa. Kirjoittelen tähän väliin, vain lähinnä sellaisista asioista, kun minua ei millään meinaa blogin pitäminen innostaa. Osittain sen takia, sillä ulkoasu ei ole siisti (sillä bloggerin koodaus ei arvosta minua juuri nyt) Olen päivitellyt varmasti raastavan tylsiä ja ärsyttäviä postauksia, mutta kun tästä saadaan kisakausi starttamaan, voi kyllä, olen osallistunut kerrankin kisoihin sun toisiinkin, eiköhän sitä materiaalia ja kirjoittamis intoa ala tulla. Talli on siirtynyt kokonaan minun huoneeseeni, kunnes se kauan odotettu kesä sieltä tulee. Osittain blogin kirjoittaminen ei innosta koulujen takia. Olen nyt onnistunut saamaan laskuun saksan, ruotsin ja matikan numeroni, jotka vaativat minulta enemmän keskittymistä kuin ennen. Olen myös päättänyt myyväni Disneyn ja tammalle löytyikin jo ostaja, joten sekin päätyy muuttamaan pois. Tällä hetkellä kuitenkin toistaiseksi olen ihan IRL-puolella aktiivinen.

Rääppänä on ollut oiva ratsu tähän mennessä ~

Olen nyt käyttänyt enemmän jaksamistani Speedlimitin sivuihin ja Istagramiin, joista saat näppärämmin tietoa tallin tapahtumista (ainakin tällähetkellä) paremmin kuin täältä blogista. Yritän saada tämän kamalan koodaus hirvityksen toimimaan ja ehkä innostukseni nousee sen myötä. Saa nähdä mitä keksin tässä lähipäivien aikana. Pyrin yrittämään elvyttämään tätä blogia. Tähänkin tekstiin minut innosti yksi ainut kommentti. Yksi kommentti voi tosiaan saada minulle todella hyvän mielen ja innostuksen jatkamaan blogin tekemistä!

Nähdään taas ensikerralla, toivottavasti enemmän järkevän postauksen parissa.