sunnuntai 24. elokuuta 2014

102# Pitkästä aikaa!

Todella pitkästä aikaa,..

Olen anteeksi pyynnön velkaa, nimittäin en ole pitkään aikaan mitään kirjoittanut, johtuen koulusta. Olen nyt virallisesti aloittanut ylä-asteen, eli kaikki kovenee ja aikaa ei ole edes ollut ensimmäisenä kahtena viikkona! Yritän toki ottaa itseäni niskasta kiinni pikkuhiljaa, mutta katsoo miten aika tulee riittämään keppareiden kanssa ylä-asteen aikana,.. ja joka vuosi kovenee! No katsotaan sitten.

Mutta oli tosiaan tärkeämpääkin ja oli hiukan kuulumisia, eli aloitetaan ensimmäisestä: Kaikki muistavat Zian kauheat ensimmäiset suitset? Juu minä myös, no nyt sitten päätin näpertää suitset (ja varsinkin kuolaimelliset!) Joten tässä näette Zian ihan uudet suitset (alaturpis on edelleen se ruskea..)



Itse olen todella, todella tyytyväinen Zian suitsiin :'3

Noh, sitten tänään (24.8.. kuten päiväyksessä lukee) ratsastin Disneyllä oikein kunnon koulutuupit! Oikeastaan koko viime viikon olen mennyt koulua, koska polvet/nilkat eivät millään kestä ja nurmikenttä on ollut tappavan märkä! Kuvailin myös hiukan; katsotaan.


*Ei väitöksiä että olisin matkinut, saan kuvata miten haluan, kiitos.


Kävimme Disneyn kanssa ensin ihan kaikki askellajit läpi uralla, sitten menimme aina ison ympyrän ravissa ja (kuten yleensä..) loppu tunnissa laukassa, en sen suurempia voi/jaksa selittää; katsotaan kuvat, niitä ei todellakaan ole paljon, ja ne eivät ole maailman laadukkaimpia... (y)



Kiitos teille c: