perjantai 13. joulukuuta 2013

50# Luukku 11: haaste


Säännöt




1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!

 







Faktat

1. Olen harrastanut keppareita 2 vuotta

2. Kisasin viimeksi Omgllä sijoittuneesti :)
3. Keppikavereita on porissa n. 2-3

4. huonojen kelien vuoksi en ole voinut mennä keppareilla (kentät pilalla)

5. menen 10min päästä kouluun

6. olen noin 167cm pitkä

 
7. Oon meidän luokan pisin

8. Minulla on tällä hetkellä 7 omaa hevosta ja 2 vuokrahevosta

9. Minulla on PALJON TURHIA kaappiponeja
10. tykkään tehä videoita!
11. olen tubessa... :D


Haastajan kyssärit:


1. Oliko vaikeeta keksiä 11 faktaa? ju
2. Mikä keppareissa on parasta? en osaa selittää
3. kumpi: esteet vai koulu? esteet♥
4. Kepparin teossa haastavinta? KORVAT -.-
5. Entä helpointa? ei ookkaan :D
6. Kuinka usein bloggaat? en osaa sanoa
7. Paras bändi? Justin Bieber♥♥
8. Lempivärisi? Sininen ;)
9. mitä muuta harrastat keppareiden lisäksi? Ratsastusta♥♥
10. Kuinka mones tämä kysymys on? kymmenes (10) :D
11. Kuka on suosikkisi? hmm.... Tetris? Mintta? Kaikki ovat :*

 
11 Seuraavaa haastettua:
KhtHellman (Sanni)
En keksi muita xd