lauantai 9. heinäkuuta 2016

235# Chasta Cup 13.7.

Jälleen kisaamassa


Heippa! Olin taas jälleen kisaamassa. Tällä kertaa olinkin Chasta Cupissa. Kisat olivat hyvin järjestetyt ja muutenkin mukavat. Sanoisinko, että kisojen yleisolemus oli todella siisti. Jokatapauksessa itselläni oli mukana Demi ja Vekku. Demillä starttasin kaikki esteluokat ja Vekulla taas ainoan koululuokan: kürin. Biisi valintani oli Simon Curtisin - Pit of Vipers, joka oli teknisesti hieman haastava, sillä itsellekkin tuli muutama virhe, jotka pelkäsin tekeväni. Huhhuh. Kisoissa tuli sijoituttua kaikissa luokissa ja voitinkin kaksi luokkaa. Olen todella ylpeä molemmista pumpuliotuksista ja varsinkin Vekusta, joka suoritti niin siistin radan itselleen (omasta puolestaan, ratsastaja ei vain osannut muita osuuksia) Minun kuvistani kiitos Ezmerella!










Sijoituksia tuli muistaakseni seuraavanlaisesti. Ristikko/puomi tyylissä 1. sija Demin kanssa. 30-40cm tyyli ja 40-50cm aika 2. sija Demin kanssa. 50-60cm, 60-70cm ja 40-50cm maastoeste aika sijoituttiin 3. sijalle Demin kanssa. Sekä viimeisenä, muttei vähäisimpinä sijotuin Kürissa Vekun kanssa ensimmäiseksi! Ette usko kuinka ylpeä olen mun ''möllykästä joka puskee kaikesta läpi'' :D

Kürin videosta kiitos Ezmerellalle ja videon voi myös katsoa YouTubesta. Kür ei tosiaan mennyt ihan niinkuin piti. Jäin jälkeen, tein virheitä ja monet liikkeistäkin jäi vajavaiseksi, mutta olen kuitenkin tyytyväinen itse rataan. Voin sanoa, etten kyllä ota tuota biisiä toiste! Biisi voi olla väärässä ajoituksessa, sillä videossa ei sattunut olemaan ääniä, kun latasin sen koneelle.


Tuo videon loppu on kyllä toodella tyylikäs.













Katsokaa nyt kuinka ylpeänä se on!


Nähdään taas pian!