lauantai 21. toukokuuta 2016

228# Rääppänästä puheen ollen..

Oliko pahaenteinen otsikko? No ei hätää!

Joka tapauksessa olin viikko tai kaksi takaperin Sannin rääkättävänä kentällä. Itse en päässyt rääkkäämään tätä, sillä hän oli ollut juuri kipeänä. Joka tapauksessa estetreeni teki ihan hyvää minulle ja Rääppänälle (silloin ja voisi nytkin..) sillä huomenna on Nipo Cup! Minua jännittää ihan tajuttomasti, eikä minulla ole mitään ideaa mitä hemmettiä olen tekemässä. Luultavasti on ratakin vielä opettelematta. Hermoilen aina kisoissa ja siihen on syynsä. Toitottavasti hermoilu ei kuitenkana pilaa radalla suoritustani. Siitä sitten lisää myöhemmin. Kuvista kiitos Sanni!






Tässä lopuksi voisin laittaa hieman videota erillisestä ratsastuskerrasta (eli ei samalta kerralta) Rääppänän kanssa, jossa treenattiin lähinnä piffit ja paffit, sekä koottu ravi vahvasti läpi. Tosiaan tuona päivänä ei kaikki mennyt kuten piti ja päätin ihan extemporee lähteä treenaamaan kaikki turhautuneisuus pois ja voin sanoa, että kylläpä muuten helpotti! Valitettavasti minulla ei ole kuin yksi pätkä, kun kamerasta loppuikin yks kaks akku yhtäkkiä! No.. eiköhän me selvitä tästä kaaoksesta.

Katso video vaihtoehtoisesti YouTubesta.