keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

218# Kuulumiset ja ratsastukset

Taas kun olisi pitänyt lukea ruotsia..

Hellurei! Tänään on tapahtunut kaikenlaista. Sanni tuli meille ja ratsastelimme ainakin sitten kahteen otteeseen. Sanni piti minulle ja Demille tunnin ja lopuksi sitten ratsastelin vielä Loskilla. Sannillekkin pidin tunnin, jolloin hänen ratsunaan oli Orion ja sitten toisella tunnilla Sanni sitten ratsasti Omg:llä, joka lähtee Sannin työ ylläpitöön kun en jaksa itse Omg:llä enää mennä. Eksyin itsekkin tosiaan sen selkään, mutta ei tammassa siltikään mitään kovin spesiaalia enää ole. Omg:stä voi jatkossa lukea Sannin (Keppihevostalli HLN) omasta blogista! Klick!

Treenit olivat tosiaan tarpeeseen sillä olen menossa useaan eri kisaan, kun jopa Sanni on lupautunut minun hovikuvaajakseni, että hovihevosenhoitajakseni. Jos vielä jotain kisoja Satakunnan aluelle ilmestyy tottakai olen menossa ellei ole muuta menoa! Kisabuumi on iskenyt! Olen nyt useammalla eri hevosella ilmottautunut kisoihin ja tässä niistä muutama:

BricoCup (7.5.2016), tiimikilpailu ja ratsuksi luultavasti otan Kallen.
KaVa Cup (ei tiedossa), normaalit kilpailut ja ratsuksi tulee Rääppänä, että Vekku.
Culture Cup (ei tiedossa), normaalit kilpailut ja ratsusta ei vielä ole tietoa.
Nipo Cup (22.5.2016), normaalit kilpailut ja ratsuksi tulee Rääppänä, että Loski.

Mutta sitten voimmekin siirtyä tämän päiväisiin kuviin! Kuvista kiitos Sanni!

















Nähdään taas pian! :)