tiistai 18. elokuuta 2015

172# Pari viikkoa sitten

Hellurei ja anteeksi

Hellurei ja tosiaan anteeksi myös. Nyt kun koulut ovat alkaneet olen ihan kiinni mun koulutöissäni, ratsastellut olen kun on nilkat ja polvet ollut kunnossa ja kunhan aikaa on vain riittänyt ja aina kun riittää olen liian laiska oottaakseni sitä hemmetin kameraa mukaani! Hitsin vitsit.. Yritän nyt kuitenkin tulevaisuudessa, koulujen alusta huolimatta, raahata sitä kameraa pihalle ja keksiä teille kirjoitettavaa. No joka tapauksessa olin pari viikkoa sitten, ennen koulujen alkua, Renhetin tykönä ratsastelemassa. Kuvista voitte päätellä että ratsuina olivat mukana Tetris ja Fixu. Hyppäsimme sarjaesteitä ja kävimme myös maastossa hyppimässä. Tässä teille siitä parinviikon takaisesta vielä kuvaa ja siis kaikista kuvista ehdoton kiitos Renhetille! Kuvat © Viltsuh, kuvat esiintyy myös Renhetin blogissa! :)




Itken.. mikä tää asento on.. ._.

Nähdään toivottavasti pian ja hyviä koulun alkuja! :)