lauantai 8. helmikuuta 2014

61# Aikanaan tai sitten ei.

Heipps! Mul on mennyt..

Täysin fiilikset. Joten unohtakaa sit koko juttu.

Tähän into lopahdukseen liittyy henkilö tai henkilöitä. No pari henkilöä. Siis mä en siitä täällä jauha koska mun yksityis asia. Mutta pari valittua sanaa..

SINÄ OLET HARRASTANUT VASTA 2-VUOTTA!
Ihaks tosi? MÄ OLEN harrastanut vasta about 2-vuotta, mutta mistäs te tiedätte onko talli ollut jo pystyssä ennen kun olen ALKANUT VIRALISESTI HARRASTAMAAN KEPPAREITA? Niin juuri. Miettikääs tätä.

SUN KEPPARIS ON RUMA, HYI HYI MIKÄ KANGAS!
Hei! Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennen kun kommentoi. Mä teen mistä kankaasta vaan ja ei siihen sit oo sanomista. Kannattaa myös miettiä että kannattaako alkaa haukkua toisen keppareita jos ei itse osaa tehdä parempia tai jtn. Miettikää ennen kommentoimista.

SUN TALLIS ON SAUNASSA, MIKÄ ILMANKOSTEUS! KAIKKIEN SILMÄT VALUU POIS. KOSKA LIIMA MUUTTUU KOSTEEKSI.
Mulla ei ole vieläkään YHDELLÄKÄÄN hevosella tippunut silmät. Vaikka ne on saunassa kesät ja talvet. Vaikka silmiä ei ole kuumaliimattu. Saunassa ei ole kosteaa (y)

Tossa teille pari miettimisen aihetta. Vaikka en niinkään kritiikistä välitä. Mutta monesti mulle sanottu tolleen. En viittaa kehenkään mutta monesti mulle on laitettu mm. sähköpostia ton takia.

Ja varsinkin tämä mua ärsyttää: SUN KEPPARIS ON RUMA. HYH HYH! Ja haukkuu vain minun tekemiäni keppareita. Vaikka minulla olisi maailman rumin sukkakeppari maailmassa (leikitään näin) hän silti haukkuisi vain minun tekeleet ihan pilalle. Se kertoo jo paljon siitä että tekee tahallaan kiusaa. En kyllä hirveästi välitä, mutta kuitenkin. Ei vihaa, plz.

Kuten jo sanoin en viittaa kehenkään.