sunnuntai 27. lokakuuta 2013

38# Rataa,raataa (ja) ropisee! D:

Rataa ja sataa! hui! D:


Juu.. eli mä olin ratsastamassa Tetriksellä. Eli mun uusimmalla tallin jäsennellä. Tetris on new forest ori. Tein tetrikselle suitset. Ja niistä saa kolme (3) osaa irti! :D Hehhh!

Tetriksen suitset. Tuossa näkyy siis solki ja tossa turpa hihnassakin on solki (ei näy :c)

Tosta näkyy hienosti toi turvan alue! ;3 Suitset muuten tehty harmaasta tekonahasta.

Tossa. (sori heilahtanut kuva ;c)

Sitten menin rataa :3 Mikä näkyy(?) kuvien taustalla :'33 ja nyt selitän miten sen menin! :3

Tuo ruskea on ura :D Jos no ette tajunneet (en viittaa teitä tyhmiksi) no siis.. ööh xD selitän tän niin hyvin kuin osaan. Ensin mennään este 1. ja heti esteen jälkeen käännytään esteelle 2. ja sitten käännyttiin vasemmalle puomille 3. ja sieltä mentiin ''uraa pitkin'' esteille 4. ja 3. :) Niin mä menin oikeaaseen suuntaan. Vasempaan: ensin mentiin este 4. ja sitten käännyttiin esteelle 2. Mentiin puomin 3. yli ja mentiin uudestaan este 4. ja sen jälkeen 3. Jos joku ei tajunnut OLEN SURKEA SELITTÄJÄ. Nyt kuvia tehtävästä :'D



Tetris vähä innostu ravissa :DD

Nätän haamulta... :D

Ilme oli pakko sensuroida XD :D

Unohdinko sanuu et tetris kuskas vaa iha pikkuse mua? :D Siis ei se suostunut menee semmosta rataa nii se veti ihan omii suuntiinsa xDD